Tamara Stockholm

Hej! Jag heter Tamara,jag skriver om aallt mellan himmel och jord

Sd

Publicerad 2018-08-16 15:10:41 i Allmänt,

idag läste jag en nyhetsrubrik från Expressen det lät så här ” Unika dom ger Farah ” rätt att inte hålla handen, och en bild på en kvinna med sjal på huvudet ..så kallade hijab. Jag fattar direkt vad det handlar om, jag behöver inte läsa hela artikel för att fatta. Asså arab muslim kvinnor får inte röra män förutom bror och sina egna män! Män de är gifta med. Jag blir rädd måste jag säga, vad väntar mina flickor i framtiden i Sverige. Arabiska muslimer vill få jobb i Sverige utan att de rör någon!  don't touch liksom. Typ jobba inom vård och omsorg men inte ta i hand hur går det? Detta land åker bakåt varje dag. Jag var ointresserad av SD politik förut men från och med idag ska jag fördjupa mig i deras program , och det är val snart. Jag vill se om SD vill verkligen behålla Sverige svenskt eller inte!! För att de flesta invandrare sökte sig till Sverige för att Sverige var ”svensk” och lagom var bäst. Jag har inte så stora förhoppningar måste jag erkänna men säkert bättre än socialdemokrater som vill att varje invandrare med svenska medborgarskap ska gå runt med egna tolk , språket är inte ett måste och de ska få skita i att lära sig svenska ,förstå Sverige lagar och regler . Jobba behöver de inte heller för att de flesta är ” offer” för Isis och islamister stackars. 
Personligen aldrig mer röstar på socialdemokraterna. Jag vill ha ledare som bevarar Sverige svensk nummer 1,för som det ser ut nu väntar oss mörkare dagar . Med Sverige och svensk menar jag inte färger ! ögon,hud och hår färg nej! Ni fattar säkert vad jag menar . Förutsätter skriva mera om ämnet sen för att nu måste jag gå och trösta min 10 åriga dotter som blivit mobbad av andra barn på gården för att hon äter griskött som svenskar!!! små flickor med sjal på huvudet , födda i Sverige och talar dålig svenska. 
Hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela